A játék neve: Pandora E-KÖNYV
Szűcs Ádám
Bogdán készít egy spéci headsettel játszható budapesti játékot, amibe meghívja a barátait. Csakhogy az algoritmus önálló életre kel, így a játékban és a valóságban is egyre bizarrabb események történnek. A Dunából mindennap négykor kiemelkedik egy hatalmas ragadozó hal, megelevenednek a görög kori szobrok, óriáshamburger ül a hídpillérre. Ságiék furcsa üzeneteket kapnak egymástól, és ami a legaggasztóbb: valaki ellopja a játékból a valós pénzértékkel bíró varázslatokat és fegyvereket.
Vajon Ságiék képesek leállítani a kikapcsolhatatlanná vált játékot? Össze tudja tartani Petra a csapatot, amihez egy új lány is csatlakozik? És hova tűnik Bogdán?
A regényben a valóság és a játék határa összemosódik, miközben sok mindent megtudhatunk a mesterséges intelligenciáról, a párhuzamos világokról, a barátságról, és persze Budapestről is.
A játék neve: Pandora E-KÖNYV
Szűcs Ádám
Bogdán készít egy spéci headsettel játszható budapesti játékot, amibe meghívja a barátait. Csakhogy az algoritmus önálló életre kel, így a játékban és a valóságban is egyre bizarrabb események történnek. A Dunából mindennap négykor kiemelkedik egy hatalmas ragadozó hal, megelevenednek a görög kori szobrok, óriáshamburger ül a hídpillérre. Ságiék furcsa üzeneteket kapnak egymástól, és ami a legaggasztóbb: valaki ellopja a játékból a valós pénzértékkel bíró varázslatokat és fegyvereket.
Vajon Ságiék képesek leállítani a kikapcsolhatatlanná vált játékot? Össze tudja tartani Petra a csapatot, amihez egy új lány is csatlakozik? És hova tűnik Bogdán?
A regényben a valóság és a játék határa összemosódik, miközben sok mindent megtudhatunk a mesterséges intelligenciáról, a párhuzamos világokról, a barátságról, és persze Budapestről is.